SWITCH SECTION

100 % trygt med Smartly

Velg en solid partner som kan fremtidens energiløsninger

For Smartly AS

Ketil Granbakken

Smartly AS

1. april 2020
For Smartly AS

Ketil Granbakken

Smartly AS

1. april 2020
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20200401104813312.jpg?maxwidth=900 https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20200401104813312.jpg?maxwidth=2000
0

Mange sameier og borettslag ønsker å redusere kostnader, gjøre hverdagen enklere og samtidig bidra til det grønne skiftet. For eksempel gjennom å anskaffe et felles ladeanlegg for beboernes elbiler, montere solceller for å høste grønn energi, installere teknologi for optimalisering av energibruken i bygget eller å skaffe seg smarte løsninger som sørger for at alle betaler for sitt eget forbruk til oppvarming og varmtvann.

Problemet er bare at de færreste som sitter i et styre i et boligselskap sitter med inngående kompetanse til enkelt å kunne foreta valg av moderne teknologiske løsninger. Sannsynligvis har de heller ikke tid eller lyst til å være superbruker eller drive kundesupport overfor beboerne som opplever problemer når løsningene er på plass og i drift.

Det tror ikke vi heller. Derfor er det lurt å velge en partner som kan lette deg for så mye som mulig av byrden. Smartly er nettopp en slik partner. Vi leverer enkle og effektive løsninger til boligselskaper og næringsvirksomheter på følgende områder:

  • Energistyring
  • Energiservice
  • Solcelleanlegg
  • Energilagring av overskuddsenergi i batteri
  • Elbillading

Leiemodell gir trygghet

Det geniale med våre løsninger er at vi tilbyr dem via en leiemodell. Det betyr at boligselskapet ikke trenger å lånefinansiere en større investering, men kun betaler en fast månedlig sum. Rett og slett en enkel, praktisk og forutsigbar måte å organisere anskaffelsen på.

Det betyr også at Smartly eier løsningene og tar fullt ansvar for prosjektering, installasjon, testing, drift og vedlikehold. Dere trenger ikke å sitte på kompetansen i det hele tatt. Vi er også opptatt av at løsningene dimensjoneres i henhold til de faktiske behovene. Vi fyller for eksempel ikke et helt tak med solceller dersom behovet kun tilsier at halve takflaten trenger å dekkes.

At produktene og løsningene er vår eiendom, gir et ekstra incentiv til å holde dem i tipp topp stand gjennom hele avtaleperioden. Faktisk gir vi også utvidet produktgaranti på delene vi leverer – det vil altså si bedre garantier enn dere får fra produsent og montør dersom dere velger å kjøpe det selv.

I tillegg har vi døgnåpen kundeservice 365 dager i året. Har beboerne problemer eller opplever utfordringer i bruken av løsningene eller tjenestene, kan de ringe oss i stedet for å ringe noen i styret. Det er ganske behagelig å tenke på. For de tjenestene der det er snakk om å betale for eget forbruk, ordner vi det også.

La oss ta energiservice, som sørger for at alle betaler for sitt faktiske forbruk av energi til oppvarming og varmt tappevann som et eksempel. Der betaler vi fellesregningen for hele boligselskapet før vi beregner den enkelte seksjons forbruk. Deretter sender vi individuell faktura til den enkelte seksjon, hver eneste måned.

title

Kontakt oss

input field

input field

input field

CONTACT INPUT BOX

MESSAGE BOX

Fortell oss om dine problemer

single button

7

formcontent-ul


5119
Falseb-
Les mer fra Smartly
Falseb-
https://cdnboligkanalen.azureedge.net/20180828103041347.png #FFFFFF
Les også